E-commerce
In een tijd waarin consumenten steeds meer afhankelijk zijn van online reviews om hun aankoopbeslissingen te beïnvloeden, kondigt 10getest.nl met trots de lancering aan van hun nieuwe product reviewsite. Deze innovatieve website heeft als doel om consumenten te helpen bij het maken van weloverwogen keuzes door top 10 lijsten samen te stellen voor alledaagse aankopen. Over 10getest.nl 10getest.nl is een nieuwe naam in de wereld van consumenteninformatie. Met doordacht testsysteem
De commerciële vastgoedsector kent verschillende uitdagingen. Technologische ontwikkelingen zoals de E-commerce en sociaal culturele trends als de trek naar de stad hebben een onuitwisbare invloed op de sector. Deze veranderingen vragen om nieuwe perspectieven op de behoefte aan commercieel vastgoed en de manieren waarop de markt hieraan kan voldoen. Welke perspectieven zijn dit? Nieuwe perspectieven “Daar is geen eenduidig antwoord op te geven, maar moet per submarkt bekeken worden”, zegt
De omzet van de detailhandel was in het vierde kwartaal van 2018 3,2 procent hoger dan een jaar eerder. Het verkoopvolume was ook hoger, maar het verschil met een jaar eerder was kleiner dan bij de kwartaalcijfers van de voorgaande twee jaar. De internetverkopen van detailhandelaren stijgen wat minder hard dan voorgaande jaren. Dit meldt het CBS op basis van nieuwe kwartaalcijfers. Minder omzet bij drogisterijen Met 3,1 procent meer
Een nieuw onderzoek onthult hoe psychologische factoren van invloed kunnen zijn op online reviews en het beschrijven van ervaringen. Onderzoekers van de University of East Anglia (UEA) beweren dat de tijd tussen de consumptie van een product of dienst en het schrijven van een recensie de uiteindelijke beoordeling kan beïnvloeden. In- en uitzoomen De onderzoekers ontdekten dat hoe eerder klanten een beoordeling plaatsen, hoe meer ze nog in staat waren
De smartphone speelt een niet te onderschatten rol bij ons online shoppen. Veel consumenten beginnen hun zoektocht op een telefoon of tablet, raken overtuigd van een product en stappen daarna over naar een minder mobiel apparaat (zoals pc of laptop) om de gewenste aankoop te realiseren. De kans dat een consument uiteindelijk een bestelling plaatst is liefst 70% hoger wanneer de online klant begint op een smartphone en tijdens het
Nederlandse consumenten hebben in het vierde kwartaal van 2017 voor ongeveer 400 miljoen euro uitgegeven aan producten bij buitenlandse webwinkels gevestigd binnen de Europese Unie. Hiermee komen de uitgaven bij deze Europese webshops in 2017 uit op ongeveer 1,5 miljard euro. Dit meldt het CBS op basis van lopend big data onderzoek naar de online uitgaven van Nederlanders bij buitenlandse webwinkels. Het gaat hier om online aankopen van goederen door
In het afgelopen decennium is content marketing een belangrijke discipline geworden in het communicatievakgebied, en er worden steeds meer journalisten en redacteurs ingehuurd om blogs, nieuwsbrieven en andere teksten te schrijven. Maar wat is content marketing eigenlijk? En hoe kan het optimaal toegepast worden? Content marketing Het idee is simpel: trek potentiële klanten aan met content die relevant is voor elke fase van de customer journey, en pluk vervolgens de
Consumenten baseren aankoopbeslissingen steeds vaker op online productbeoordelingen. Bedrijven bieden mensen dan ook steeds vaker geld om online productbeoordelingen te schrijven. Gewoonlijk gaat het dan om lage bedragen, maar volgens onderzoeker Dr. Christilene du Plessis van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM), doet dat meer kwaad dan goed. Zij ontdekte dat consumenten online productbeoordelingen meer vertrouwen wanneer recensenten een hoger bedrag betaald krijgen. Online productbeoordelingen Eerder onderzoek toont aan
Mobiele betalingen in webshops worden minder vaak afgemaakt. Dat concluderen onderzoekers van de University of East Anglia (UEA). Onzekerheid van de consument Hoewel mobiele apps steeds populairder worden voor online aankopen, worden de winkelwagentjes vaker verlaten dan bij betalingen via de desktop. Volgens onderzoeksbureau Criteo zijn mobiele betalingen in de internationale e-commerce met ongeveer 46 procent toegenomen ten opzichte van het tweede kwartaal van 2016. Maar slechts 27 procent van
Computerwetenschappers hebben een nieuwe methode ontwikkeld om datalekken op te sporen. Met deze methode kunnen ze achterhalen of websites gehackt zijn door de activiteit van bijbehorende emailadressen te meten. Datalekken komen overal voor Voorafgaand aan het ontwikkelen van de methode deden de wetenschappers een onderzoek van anderhalf jaar. In die periode kwamen ze erachter dat bijna 1 procent van de 2300 geteste websites getroffen was door datalekken. Het bereik en