IT bedrijven, consultancy kantoren, de finance sector, de duurzaamheidssector of welke zakelijke markt dan ook MijnZakengids verzorgt het podcast traject van A tot Z.

Is een podcast produceren, lastig?

Nee hoor als je een mobiele telefoon hebt en wat aanvullende apparatuur, kom je al een heel eind. Is een goede zakelijke podcast opnemen lastig? Ja dat wel. De kwaliteit van een podcast hangt voornamelijk af van de sectorkennis van de podcast host.

Zorgpodcast Opnemen? | Mijnzakengids.nl

Daarnaast is het belangrijk dat de podcast host zijn communicatie kan aanpassen aan zijn of haar gesprekspartner. Empathie, begrip, een kritische noot en een gezonde dosis humor dragen sterk bij aan een effectieve podcast.

Podcast | Mijnzakengids.nl

Of de podcast nu wordt opgenomen met de mobiele podcast studio van Mijnzakengids of in de studio in Haarlem, geluidskwaliteit staat voorop. De podcast wordt via meerdere kanalen opgenomen en achteraf professioneel afgemixt.

Met je podcast de doelgroep bereiken.

Het afleveren van een kwalitatief eindproduct is zeer belangrijk maar daarna? Mijnzakengids ontwikkelt campagnes op maat richting beleidsbepalers in de zakelijke markt. Hoe ziet een goed podcastproces eruit:

  • Professionele podcast studio in Haarlem.
  • Mobiele podcast studio, opname op elke gewenste locatie.
  • Professionele podcast host, luister hier.
  • Kennis van vele branches in de zakelijke markt.
  • Kennis van wet en regelgeving.
  • Volledige ontzorging en conceptontwikkeling.
  • Opstellen en laten goedkeuren van het draaiboek.
  • Professioneel contact met alle stakeholders.
  • Aanpassingen en wijzigingen achteraf.
  • Unieke en creatieve intro´s, outro´s, bumpers.
  • Onze podcast worden achteraf afgemixt voor een optimale geluidskwaliteit.

Podcast verspreiden binnen een zakelijke doelgroep

Podcastdoelgroep | Mijnzakengids.nl
  • Publicatie van de podcast op mijnzakengids.nl met 10.000 bezoekers per maand.
  • Begeleidend SEO-artikel bij de podcast voor een optimale vindbaarheid.
  • SEA campagne recht in de doelgroep.
  • Linkbuilding met belangrijke stakeholders.
  • Kwalitatieve en kwantitatieve rapportage van de resultaten.